Arla Foods weer beste zuivelleverancier
Voor het elfde jaar op rij is Arla Foods door Advantage Group uitgeroepen tot beste leverancier in de zuivelcategorie. Daarnaast wordt de zuivelleverancier ook als beste beoordeeld in het categorie-overstijgende onderdeel Food & Beverages voor e-commerce.
Voor het klanttevredenheidsonderzoek heeft Advantage Group de detailhandelspartners van Arla gevraagd naar hun ervaringen met de zuivelleverancier. Met speciale aandacht voor strategie, operatie, klantenservice, marketing, innovatie en mensen. Esther Tromp-Strijdveen, senior verkoopdirecteur bij Arla Foods Nederland: “Voor het elfde jaar op rij erkend worden als de beste zuivelleverancier door onze partners is een enorme eer en bevestigt de kracht van onze samenwerkingen. Het is een resultaat van de toewijding van ons team en onze voortdurende focus op duurzaamheid, kwaliteit, innovatie en betrouwbare partnerschappen. Dit motiveert ons om steeds beter te blijven presteren, voor zowel onze klanten als de consument.”
Ook toonaangevend in e-commerce
Nieuw is het feit dat Arla Foods ook het onderdeel Food & Beverages voor e-commerce aanvoert. De zuivelleverancier wordt hier afgezet tegenover de gehele FMCG-markt. Al enkele jaren investeert Arla Foods hier flink in.“We hebben ons gericht op het versterken van digitale samenwerkingen met retailers. Deze inspanningen hebben geleid tot een hoge score in het segment Food & Beverages binnen e-commerce. We hebben samen gewerkt aan innovatieve ‘omnichannel’-campagnes, retailmedia en cocreatie, wat zichtbaar vruchten afwerpt”, aldus Eric Smeding, hoofd e-commerce van Arla Foods Nederland.