Vandersterre vernieuwt logo en huisstijl
Vandersterre presenteerde op de Vakbeurs Foodspecialiteiten in Houten zijn nieuwe logo en huisstijl. De nieuwe uitingen passen bij het karakter van het moderne, innovatieve familiebedrijf en de ambities die het heeft, zo meldt het kaasbedrijf. De nieuwe huisstijl wordt de komende periode doorgevoerd in de bedrijfsvoering en alle communicatiemiddelen.
Kernwoorden als persoonlijk, open, onderscheidend en betrouwbaar worden door het nieuwe handgeschreven logo gevisualiseerd. De pay-off ‘The Cheese Family from Holland’ weerspiegelt het vakkundige en betrokken Vandersterre-team als betrouwbare, innovatieve kaasfamilie. Tevens wordt hiermee zowel de Hollandse komaf als ook de activiteiten op de Nederlandse en exportmarkten onderstreept.
Vandersterre Holland en Group Packaging
Vandersterre houdt zich bezig met het produceren, affineren en verpakken van Hollandse kaasspecialiteiten. Vandersterre Holland in Bodegraven en Vandersterre Groep Packaging in Grootebroek blijven (formeel) de bedrijven waar de activiteiten worden ontplooid. In Meerkerk is een vestiging voor het affineren van kaas. Het bedrijf zet op een innovatieve duurzame wijze merken, formules en concepten in Hollandse kaasspecialiteiten in de markt in Nederland en in meer dan tachtig landen wereldwijd.